Aktuality

Křest Pocity - 12.11.2016

V sobotu 12. 11. se mi po dlouhé době podařilo dostat na světlo knížečku s mými texty. Je to sbírka básniček, které jsem psal především v průběhu období po mém úrazu. Chtěl bych poděkovat manželům Ježkovým, společnosti Cesta za snem a Aleně Župové, že se vše podařilo a v sobotu při večeru v GALA v Orea Hotelu Pyramida byli oficiálně pokřtěny.

Galavečer ČP - 11.11.2016

V pátek byla slavnostně ukončena cyklistická sezóna tohoto roku. V Centru pohybové medicíny byli slavnostně předány poháry za umístění v Českém poháru handbike. V celkovém pořadí jsem skončil na 2. místě.

Fränkische Schweiz - Marathon 4.9.2016

Tento závod je součástí Německého poháru handbike. Jel se na 42. 2 km dlouhé trati na lehce zvlněném profilu. Poprvé jsme se účastnil závodu Německu a musím říct, že je super tam vyrazit. Dobrá organizace a i účast, ale hlavně rychlá trať. Nejsem zvyklý závodit takhle rychle, průměr 36, proto výsledek až celkové 10 místo.

EP Praha - 01. 09. - 02. 09. 2016

Evropský pohár a finále Českého poháru handbike proběhlo v tento víkend na pražském Strahově. Tradiční, pro mě těžká a technická trať, kdy prudký sjezd střídají ostré vracečky, mi nesedí. Sobotních 8 kol (36,4 km) hromadného závodu a v neděli 2 kola (9.1 km) časovky to byl program závodního víkendu. V obou závodech jsem skončil na 5. místě. V hromadném závodě to nebylo úplně ono, ale s nedělní časovkou jsem docela spokojen.

ČP Soběhrdy 21.8.2016

Krásný a těžký závod v okolí Benešova se skvělou atmosférou a organizací, to je Železný dědek v Soběhrdech. Letošní ročník byl ve znamení deště a také mé únavy z předchozího týdne. S 2. místem spojenost, jen ten čas mohl být o trošku lepší.

Lichnov24 - 13.08.-14.08.2016

Ahoj, od soboty do neděle jsem se opět po roční pauze účastnil Lichnovské 24 hodinovky. Společně s Luďkem Benadou jsme se snažili ujet co jde, za jeden den. Na okruhu 9.6 km dlouhém se nám podařilo překonat náš výkon z roku 2014. Ujeli jsme 573 km.

ČP Zlaté návrší - 06.08.2016

Ještě v den dojezdu MHCM dopoledne, jsem se postavil na start Českého poháru. Šlo o náročnou trať, kdy se z Jilemnice stoupá na Zlaté návrší. Šlo o 22 km s převýšením skoro 1000 m, které jsem zdolal za 1:55 minut a skončil na druhém místě v kategorii MH3.

EHC Emmen - 02.07. - 03.07.2016

O prvním prázdninovém víkendu proběhlo další kolo závodů EHC, tentokrát to bylo v Nizozemském Emmenu.
Sobotní časovka na 15 km mě vůbec nevyšla. Jela se tři kola po 5km v podstatě na jednu stranu a zpět, kdy zpět, to bylo se silným protivětrem. Cítil jsem se unaveně a v průběhu byla ještě průtrž mračen, kdy jsem úplně promokl. 16 místo je zklamání. V neděli nás čekalo 56 km na zkráceném, 4km dlouhém okruhu, kdy opět po obrátce, silně foukalo. Ze závodu jsem stejně zklamán. Po stratu jsem jel hodně vzadu a když jsem ostatní dorazil na otočce, zůstal tam viset jeden soupeř a nás na konci úplně zastavil. Než se otočil a uvolnil průjezd, byli všichni pryč a já jel o 15 místo. Tahal jsem další 2 soupeře a nakonec je urval a dojel tak 15.
Chtěl jsem být o pár míst vepředu, což se mi nepodařilo.

EHC Louny - 18. 06. 2016

Sobotní den 18.06. patřil Evropskému poháru EHC v Lounech. Dopoledne se jela časovka, která byla součástí MČR a odpoledne silniční kritérium na hodinu + kolo.

V časovce jsem obsadil 8. místo a v Mistrovství ČR z toho bylo 2. místo. Jel jsem na mé poměry slušně a jsem docela spokojen s výkonem. Před odpoledním kritériem jsem se necítil moc dobře a ukázalo se to po startu, kdy jsem odjel až z posledních pozic. Postupem času se to zlepšovalo a v cíli jsem byl 7. místě.

ČP Zlín - 28. 05. 2016

V sobotu 28. 05. se v rámci Zlínského filmového festivalu a běžeckého půlmaratonu konalo další kolo Českého poháru handbike. Závod na 10 km měl být spíš přípravou na nedělní závod. Úroveň tratě i organizace se mi nelíbila a již nikdy se na tento okruh nechci vrátit. 3. místo neberu jako srovnání s ostatními a jsem rád, že jsem se dostal do cíle.

EHC Rakousko - 29. 05. 2016

Mé první srovnání se zahraničními soupeři bylo ve Schwanenstdtu v Rakousku. Sice závod nebyl úplně obsazen, ale jsem rád jak se mi tu vedlo. Super 6 km dlouhý okruh i organizace, proto s 9. místem spokojenost.

30.4.2016 - ČP Počerady

Druhé kolo Českého poháru se konalo na tradiční trati z Počerad do Loun. Ve své kategorii druhé místo a celkově 7. Cítil jsem se o něco lépe něž v Pardubicích, ale za nejlepšími stále s odstupem.

18. 04. 2016 - MČR Pardubice

V sobotu 18. 04. proběhlo MČR na silnici v Pardubicích v rámci Vinařského půlmaratónu. Je na mě ještě brzo, závodit v takovém tempu. Nemám ještě tolik natrénováno a je to znát, odstup na vedoucí skupinu velký. Snad se to bude postupem času posouvat k lepší formě.V rámci MČR jsem obsadil druhé místo, což mi trochu zlepšilo náladu.

18.10. 2015 - Lengau

V neděli 18.10. jsem vyrazil na moji letošní poslední akci, a to na finálový závod EHC v Rakouském Lengau. Na startu již nás moc nebylo, a i to umocňuje zklamání z umístění, kterého jsem dosáhl. 12. místo je odraz mého rozpoložení. Byl jsem unavený, bez síly a chuti jet, proto to dopadlo, asi tak jak mělo.

26.09. - 27.09. 2015 UCI Praha

Ahoj, víkend 26. 09.- 27.09. byl pro ve znamení několika událostí. Hlavní pro mne byla účast na závodě UCI na pražském Strahově. Hned na začátku musím říct, že tento závod je můj nejméně oblíbený. Je náročný a především hodně technický, to mi prostě nesedí.

V sobotu o půl 10 nás čekal hromadný závod na 8 kol - 32km. Byla zde docela slušná konkurence, proto jsem byl zvědav, jak na tom budu. 8. místo v cíli a v ČP druhé, což ještě nebylo tak špatné. Nedělní časovka byla o poznání horší. Skončil jsem celkově 11. a v ČP na 4. místě. V tom „nejlepším“ místě ve druhém kole, v kopci, mi spadl řetěz a nebylo co řešit. Potom jsem se snažil trošku pošetřit síly na odpoledne, kdy mě čekala ještě jedna akce v Brně.

Co se týče mimo závodních aktivit, tak v sobotu, při návratu z Prahy jsem se zastavil na Zážitkovém víkendu Wüstenrot 2015, který byl věnován Opel cyklo handy maratonu. Myšlence prohloubit význam letošního motta cyklomaratónu - Jedeme v tom všichni! Zdraví i handicapovaní dokáží společně zbourat jediné skutečné bariéry, které okolo nás existují. Bariéry v našich hlavách. Bylo super vidět s odstupem času lidi se, kterými jsme společně válčili.

Neděle 14:00 to byl čas mého pokusu zajet co nejvíce km za jednu hodinu. Společně s Luďkem Benadou jsme na Brněnském velodromu zkoušeli ujet co jde. 31 km za hodinu, to byl můj výsledek. Určitě by šlo odjet větší porci km, ale vzhledem k náročnému víkendu a tvaru okruhu v Brně to není nejhorší.

12. 09. 2015 - MČR Ústí nad Labem

Sobota 12. 10. 2015 12:00 to byl čas startu mistrovského závodu v silničním kritériu, který byl součástí Mattoni půlmaratónu v Ústí nad Labem. Jeden z důležitých závodů v tomto roce a nevyšel. Skončil jsem na 4. místě - zklamání. Celých 14 dní před tímto závodem to bylo trápení a odrazilo se to právě ve výsledku. Po stratu, nevím co jsem dělal, všichni odjeli a já už neměl šanci být na lepším místě. Necítil jsem se dobře a proto je umístění jaké je. Doufám, že další závod, UCI Praha, dopadne lépe.

23. 08. 2015 - ČP Soběhrdy

V neděli jsem vyrazil na 30 ročník závodu Železný dědek v Soběhrdech, jehož součástí byl i závod Českého poháru handbike. Jako loňský rok jela naše kategorie 50 km. Tento závod je jeden z nejlepších, které na nás v sezóně čekají. Jde o náročný a spravedlivý závod. Letos jsem skončil na 2. místě. Hned po začátku se pole začalo drobit na skupinky a vepředu nakonec zůstal sám Šulc. Za ním jela silná trojka Tománek, Mošnička a Van Extergem, které se mi podařilo sjet v nájezdu do druhého kola. Než jsem si stačil trošku vydechnout, tak za to vzal Mošna a Van Extegem. Na jejich tempo už sem neměl. Poodjel jsem Tománkovi a ve své kategorii jsem pohlídal 2. místo. Se svým výkonem jsem spokojen a z 2. místa mám velkou radost. Při tomto závodě panu úžasná atmosféra a pořadatelé odvádí skvělou práci.

16. 08. 2015 - ČEZ handy kvadriatlon

Tato neděle byla rezervovaná novému projektu a to 1. Ročníku ČEZ handy kvadriatlonu. Jde o novou sportovní disciplínu, kterou mohou společně vykonávat lidé s handicapem i široká veřejnost. Jedná se o zcela revoluční pohled na sport bez členění na skupiny oddělené podle schopnosti pohybu nebo zdravotního omezení. Kvadriatlon je odvozeným sportem z triatlonu, mladého sportovního odvětví, jehož vznik se datuje přibližně do poloviny sedmdesátých let 20. století ve Spojených státech. Klasický kvadriatlon zahrnuje plavání, kajak, cyklistiku a běh. Náš handy závod je ale unikátní skladbou disciplín, které jsou uzpůsobeny tomu, aby jej snáze mohli absolvovat i handicapovaní sportovci, dohromady se svými zdravými partnery. Běhání je v tomto závodě nahrazeno lukostřelbou. Jedinečné je také to, že dvoučlenné týmy zdolávají všechny překážky společně jako tým. Já jsem se účastnil kategorie zdraví - handykepovaný a to s partákem Danem Novákem z nadace ČEZ, která byla hlavním partnerem této akce. Obsadili jsme 3. Místo a to především díky mému koupání při kanoi ve Vltavě. Závod byl super a díky plánům, které se snad uskuteční, bude patřit do mého kalendáře i v příštím roce.

08. 08. 2015 - ČP handbike

V sobotu 08.08.2015 jsem se účastnil dalšího kola Českého poháru a to výjezdu z Jilemnice na Zlaté Návrší. Závod na 22km s převýšením 850 m byl pro mě utrpením. Ne, že bych byl nepřipraven, ale špatně jsem zvolil převody, a proto jsem se po 2 hodinách úplně utavil. Prvních 15 km bylo celkem ok, ale pod Horními Mísečkami se to začalo hodně zvedat, k tomu rozbitá silnice, horké počasí, to byla kombinace, se kterou jsem se nedokázal popasovat. Poslední 2 km kilometry byly na krev a cíl byl pro mě vysvobozením. Závod je to super a pokud bude spravená silnice - paráda, jen se musím na příště lépe připravit a převody 39 x 34 se musí ještě více zlehčit.

28.07. – 01.08.2015 - Opel Handy cyklo maratón

Ahoj, ve dnech 28.07. až 01.08. jsem se účastnil akce nazvané Opel handy cyklo maratón, nebo 2222 km za 111hodin. Opel handy cyklo maraton je zásadním sportovním projektem na integraci handicapovaných a nehandicapovaných lidí v jeden fungující tým. Inspirací toho závodu je nejtěžší cyklistický závod světa, Americkým RAAM, jeho Evropskou verzí je 111, kde však v první řadě nejde o dosažení co nejlepšího výsledného času, ale o myšlenku vzájemné solidarity mezi skupinou handicapovaných a většinovou společností. Opel handy cyklo maraton 2015 je postaven jako štafeta osmi, čtyř nebo dvou členných týmů, kdy jednotlivý členové týmu se na silnici střídají v jízdě non-stop. Ideální trasa je stanovena na 2222 km a časový limit pro její ujetí je 111 hodin. Všechny týmy musí projet čtyřiadvacet kontrolních bodů, jež tvoří rehabilitační ústavy, spinální jednotky a speciální centra. Mojí společností byli, jako v loňském roce, lidičky z Nadace ČEZ, za tento team jsem startoval. Těchto 2222 se nám podařilo projet za 85 hodin a 39 minut a skočili jsme na 13. místě. Naší patronkou byla Andrea, která se díky úrazu ocitla na stejné lodi jako já. Díky za super společný zážitek. www.111hodin.cz

UCi Těrchová - 10.07.-11.07.2015

Víkend od 11.07 – 12.07. patřil závodu UCi ve Slovenské Těrchové. Zde je vždy připraven náročný okruh s táhlým stoupáním. Bohužel, moje výkonnost je jaká je, a proto jsem s výsledky a hlavně s pocity z tohoto závodu nespokojen. Byl jsem unavený a bez energie.

Sobotní závod na 36 km byl srovnáním se světovou špičkou a ukázalo se, že ti nejlepší jsou o třídu jinde něž já. Časovka v neděli dopadla úplně stejně a tak mé hodnocení nevyznívá zrovna nejlépe.

Počty soupeří byli nižší než v jiných závodech, tak moje umístění na 4. místě jak v hromadném závodě tak i časovce je spíše zklamání.

27.06.2015 - EHC Louny

Ahoj, v sobotu 27.06.2015 jsem se odhodlal vyrazit na závod ČP handbike v Lounech, který je součástí Evropského poháru EHC. Dopolední časovka a odpolední závod na hodinu+kolo, to bylo menu tohoto závodu.

Časovka je moje slabá stránka a když ještě není tolik natrénováno, byl výsledek dán. V ČP jsem skončil o 0,7 sekundy na 4. místě v celkově ve své kategorii 6. V hromadném závodě to bylo o maličko lepší a v ČP jsem byl na 3. místě a v Evropském poháru celkově 7 ve své kategorii MH3.

Trošku se posunula moje výkonnost, kdy začínám dohánět tréninkové manko, ale pořád to zdaleka není ono.

CP Počerady - Louny 2.5.2015

Ahoj, v sobotu 02.05.2015 proběhlo 2. kolo Českého poháru handbike, které bylo součástí známého běžeckého závodu Počerady – Louny.

Byl to můj první letošní start. Sešla se zde slušná konkurence ve které jsem předvedl slabý výkon. Skončil jsem ve své kategorii na 4. místě. Pro mě sezóna teprve začíná a je znát, že najetých km zatím moc není. Musím se více soustředit na trénink. Vzhledem k počátku roku jsem zatím v klidu a budu se snažit vše dohnat.

Vyhlášení 2014 - 24. 11. 2014

Ahoj, v pátek 21.11.2014 byla slavnostně zakončena sportovní sezóna 2014. Galavečer 2014, proběhl pod záštitou Černých koní v Centru pohybové medicíny v Praze.

Letošní rok pro mě skončil spíše s pozitivními pocity a hodnotím ho úspěšně. Vzhledem k možnostem tréninku hodnotím 2. místo v ČP handbike, 2. místo MČR a 11. místo v Evropském poháru jako slušný výsledek.

Těchto výsledků bych nemohl dosáhnout bez mých partnerům, kterým touto cestou děkuji za podporu.

test Ford Fiesta WRC - 6. 11. 2014

Ahoj, ve čtvrtek 06.11.2014 jsem měl tu skvělou možnost svést se závodním speciálem Ford Fiesta Martina Prokopa, který jezdí MS rallye WRC. Byl to pro mě neuvěřitelný zážitek. Skvělé co řidič a auto dokáži a mě to prostě hlava nebere.

Chci moc poděkovat Janě Koškové, Honzovi Tománkovi a samozřejmě Martinovi. Koukněte do galerie na fotky z tohoto super zážitku.

EP UCI Praha - 28. 09. 2014

Ahoj, v sobotu 27.09. a v neděli 28.09. proběhl finálový závod Evropského a Českého poháru. Centrem tohoto klání se stal pražský Strahov. V těchto dvou dnech nás čekal závod s hromadným startem na 33,6 km v sobotu, a v neděli časovka na 8,4 km.

Ač tento závod nebyl úplně obsazen, myslím, že v mé kategorii byl závod hodně zajímavý a náročný. Po startu odlétla skupina MH4 a spolu s nimi Mošnička. Tomáš si získal velký náskok a díky němu, neztratil nic na nás, když řešil defekt kola. Já sem se tahal s Tománkem a Rakušanem Hoermannem o třetí flek. Rakušan dvě kola před koncem nastoupil a totálně nás semlel a svou jízdou si vyjel první místo. Za ním skončil Mošna a já s Tománkem jsme si to dali ve spurtu a bohužel, jsem skočil o několik cm na 4. místě.
Nedělní časovka mi vynahradila zklamání ze soboty. Na mé poměry jsem podal slušný výkon a dojel si pro 3. místo v Evropském poháru.

Tyto závody pro mě byly posledními v letošním roce za což jsem i rád, protože se v posledních týdnech cítím hodně unavený.

ČP Ústí nad Labem - 15. 09. 2014

Ahoj, v neděli 14. 09. 2014 jsem vyrazil na další závod Českého poháru handbike. Tentokrát šlo o závod, který se jel v rámci Mattoni půlmaratonu v Ústí nad Labem.

Oproti loňskému roku došlo ke změně trati a i času, po který jsme závodili. Jelo se na 2 km dlouhém okruhu, bylo by lepší, kdyby se o trochu prodloužil a byl vypsán na hodinu + kolo, což už je docela dobré.

Výsledek a průběh závodu se utvořil hned po startu, kdy jsem odjeli já, Mošnička, Antal kategorie H3 a pak Švehla H4. Spolu jsme jeli celý závod a o konečném pořadí rozhodoval až finiš. Bohužel jsem lehce nezachytil nástup ostatních a po těsném finiši jsem skončil na 3. místě v kategorii MH3.

MČR Soběhrdy - 25. 08. 2014

Ahoj, v neděli 25. 08. 2014 proběhlo MČR handbike v silničním závodě. Jako minulí rok, byl tento závod součástí Železného dědka v Soběhrdech na Benešovsku.

Závod se jel na dvě kola 49 km a je velmi náročný díky své délce a profilu. V kopcích se vždy ukáže, kdo jak je na tom. Po volnějším startu pomalu začali odjíždět Mošnička se Šulcem a celý závod odjeli spolu až do cíle. Vyhrál Šulc před Mošničkou.

Za nimi jsem jel já se Švehlou a Tománkem. Honzu jsem urvali při nájezdu do druhého kola a zůstal jsem tak se Švehlou až do závěrečného cílového kopce, kdy Zbyněk zvýšil tempo a já lehce ztratil. Dojel jsem tak celkově na 4. místě a ve své kategorii MH3 jsem získal titul vícemistra ČR.

V galerii najdete fotky jak z MČR, tak i z Opel handy cyklo maratónu.

Lichnov24 - 18. 08. 2014

team – Na poslední chvíli, obsazení – Michal Šiška + Luděk Benada, najeto – 521 km. Ahoj o víkendu jsme společně s Luďkem Benadou absolvovali 24 hodinový závod v Lichnově. Šlo o závod na 24 hodin a jediným úkolem bylo, ujet za tuto dobu co nejvíce kilometrů. Byla to moje první zkušenost po Havaji, v takto náročném závodě a musím přiznat, že nedostatek spánku + fyzické zatížení a vrtochy počasí hodně otestovalo co vůbec vydržím. Závod byl super a láká mě to zkusit někdy znovu. Doufám, že mě závod nesekl natolik, abych zvládl sobotní závod MČR v Soběhrdech.

Ujeli jsme 521 km a překonali tím rekord z minulých let. www.lichnov24.cz

111hodin – Opel cyklo handy maratón - 03. 08. 2014

Středa 30. 07. – neděle 03. 08. to je období, kdy jsme společně s teamem NADACE ČEZ absolvovali Opel cyklo handy maratón 2 222 km za 111 hodin po České a Slovenské republice. Průjezdními body byly spinální jednotky a rehabilitační ústavy v ČR a SK.
Opel Handy Cyklo Maraton spojilo členy NADACE ČEZ v jeden tým, podporující úžasnou myšlenku i společný cíl, překonat sami sebe a podpořit spojení hendikepovaných a „zdravých“ lidiček.
Byla to pro mě obrovská zkušenost a neuvěřitelný zážitek jak ze závodění, tak i ze setkání s lidmi z našeho teamu. Něco málo přes 92 hodin nonstop jízdy, kdy střídáte jednotlivé jezdce je velký a nový zážitek, s kterým jsem se doposud nesetkal. Po tuto dobu spojilo své síly sedm kamarádů v unikátním závodě propojující svět zdravých a handicapovaných sportovců. Veškeré info najdete na www.111hodin.cz

EHC Lobbach - 11. 08. 2014

Ahoj, po týdnu od maratonu 2 222 km jsem vyrazil na další kolo Evropského poháru konaném v Německém Lobbachu.
Bohužel, na tomto závodě se na mě podepsala únava z předchozích dní a také tréninkový výpadek, kdy jsem před 3 týdny řešil prasklý držák na nohy u kola a něž se vše vyřešilo, neseděl jsem na kole 14 dní, což je vhledem k blížícímu se MČR výpadek hodně nepříjemný.
Výsledek závodu v Lobbach určil hned kruhový objezd po startu. Přede mnou jelo prvních 12 handbiků a pěkně jsme se řadili za sebe, když v tom to jeden převrátil na bok a my za ním jsme museli úplně zastavit. První devítka odjela a mě zůstal boj o 9 – 14 místo. I tento boj jsem prohrál, kdy jsem se v blížícím finiši potkal z jezdcem o kolo zpět a už jsem neměl na to, abych dojel na lepším než 14. místě.
Super závod zde odjel Mošnička a Šulc, Mošna na 8. místě a Mirek na 7. místě v EHC.

EHC Louny, 23 .06. 2014

Ahoj, tato sobota 21.06. pro mě byla opět závodní. Tentokrát šlo o závod EHC v Lounech. Sobotní dopolední časovka a odpolední kritérium, byl náš program v tomto závodě. Časovka byla zároveň i MČR v této disciplíně, v ní jsem skončil celkově na 11. místě v Evropském poháru a 3. místě na MČR. S výsledkem jsem naprosto spokojen, protože jsem zajel svůj nejlepší čas, co jsem kdy v Lounech byl.
S kritériem již taková spokojenost není. Udělal jsem několik chyb a také jsem se necítil dobře. Po polovině závodu mě při předjíždění pomalejšího závodníka cukla skupina o 10 místo a bylo hotovo. Snažil jsem se je několik kol dorazit a marně. Jel jsem sám a dřel co to dalo, ale nešlo to. V závěru jsem toho měl plné zuby a bylo mi i dost špatně. Večer mi ukázal proč. Předchozí den jsem při tréninku promokl a v sobotu večer jsem už cítil jak mě bolí celé tělo. Závod jsem prostě nezvládl a převládá zklamání.

EHC Polsko, 16 .06. 2014

Ahoj, o minulém víkend u 13.06. - 15.06. jsem vyrazil na závody EHC v Polském Rzeszowě. Byla pro nás připravena sobotní časovka na 14 km (3 okruhy) a nedělní kritérium v ulicích tohoto města.

Tento závod se jel na 9 okruhů (jeden 4.7 km) tedy asi 42 km. V obou závodech jsem skončil na 3. místě, což je pro mě nejlepší umístění v evropském poháru vůbec. Závod byl super zabezpečen a organizován, jen je škoda, že se jej neúčastnilo více soupeřů.

ČP Stará Boleslav - 25.5.2014

Ahoj, v sobotu 24. 05. 2014 jsem vyrazil na třetí závod Českého poháru, který se jel na inline dráze ve Staré Boleslavi.

Čekala na nás časovka na 1. kolo a závod s hromadným startem na 1 hodinu + 1 kolo. Tento závod je pro mne neoblíbený, protože se zde střídají rychlé nástupy a zatáčky a vůbec mi tento okruh nesedí, je dlouhý 1.2 km.

Časovka i hromadný závod skončili s stejným výsledkem, dvě 3. místa. Hodnocení tohoto závodu je spíš kritické, nejelo se mi dobře a za Antalem a Mošničkou jsem vlál. Závod jsme celkem dobře všichni střídali, ale já toho měl docela dost a moc mi to nesedlo. Dvě třetí místa beru a je to spíš trénink a vyzkoušení toho, jak jsem na tom.

ČP Počerady - 5.5.2014

Ahoj, v sobotu 03.05.2014 jsem vyrazil na druhý závod Českého poháru který se jel v rámci Memoriálu Karla Raise z Počerad do Loun.

Přivítalo nás velmi chladné počasí, kdy se teplota pohybovala kolem 7 stupňů. V mé kategorii MH3 startovalo 7 soupeřů, chyběl Tománek a Antal.
Při stratu se mi lehce pootočila klika a tím byl trošku ovlivněn výkon, protože jsem nemohl úplně naplno zabírat soupaž. Jako vždy mi po startu všichni ujeli a než jsem se srovnal s mojí technickou závadou chvíli trvalo. Pak se mi podařilo dostat se do tempa a rozjet stíhačku. Postupně jsem dojel Švehlu, Šulce, a pak jsme dorazili Mošničku. V tomto složení se jelo až do parku, kdy poodjel Mošnička. Jeho náskok se mi podařilo dotáhnout a dokonce předjet. Snažil jsem se ho urvat až do cíle. Na náš souboj reagoval Šulc se Švehlou a poodjeli o pár vteřin. Z mého pohledu jsem Mošničku udržel v těsném finiši za svými zády a vyhrál tak svoji kategorii MH3. V cíli jsem se dozvěděl, že čip Mošničky proťal pásku o chvilku dřív a tím na mě zbylo místo druhé. Jelo se mi opravdu dobře a jsem spokojen se svým výkonem.

EHC Francie - 22.04.2014

Ahoj, v sobotu 18.04. jsem se účastnil mého prvního závodu v tomto roce. Šlo o závod EHC ve Francii. Na startu v mé kategorii MH3 bylo přes 70 handbikerů. Jako vždy jsem startoval až z posledních pozic, protože nemám vyjeté umístění z předchozích závodů. Nevěděl jsem jak na tom budu, a tak jsem tento závod bral také jako porovnání své formy. Trošku jsem podcenil příjezd a jel jsem přes noc rovnou na závod a únava byla znát. I přesto jsem byl se svým výkonem vcelku spokojen, protože jsem si po startu dojel druhou skupinu, která čítala asi 14 jezdců a s ní jel, prakticky až do cíle. Skončil jsem na chvostu tohoto balíku, kdy mě v posledních 3 km trošku došlo. Jinak spokojenost a musím teď jen zapracovat na nedostatcích, které závod ukázal.

Další test mě čeká 03.05. v Počeradech, kdy se jede 2. kolo Českého poháru.

EHC Rosenau - 17.04.2014

Ahoj, po dlouhé zimní pauze opět nastal závodní kolotoč. Prvním závodem který mě čeká je Evropská pohár ve Francii. Tomuto závodu dávám přednost před závody v ČR. V mé kategorii MH3 je přihlášeno 70 závodníků tak držte palce ať se mi slušně daří.

V sekci kalendář najdete první nástin závodů, kterých bych se rád letos účastnil.